Monday, September 6, 2010

Minu suvi

 Suve esimene kuu oli üsna kiire. Käisin Tallinna Loomaaias tööl ning müüsin loomaaia suveniire.    Vahepeal olid vihmased ilmad, siis oli küll vähe ostjaid. Aga ilusatel päevadel oli rahvast  palju. Tööst vabal ajal  vaatasin telekat, mängisin arvutiga ja käisin õues sõpradega lõbutsemas. Järgmisel aastal teen seda uuesti, kui saab.
   Võistlustantsu treeninglaagrid toimusid juuni lõpus ja juuli lõpus.
Laagrid toimusid Lätis ja Rõuges [Lõuna-Eestis]. Mõlemad laagrid olid üsna rasked.
Me treenisime iga päev 7-8 tundi. Rõuge laagri ajal olin haige, palavik oli vahest isegi 37,8. Aga muidu oli täitsa tore.
    Augustis käisin Hispaanias [Barcelonas, Zaragozas ja Madridis]. Minu vanem õde tegi koolipraktikat seal peaaegu 4 kuud ja meil on Zaragozas ka kauged sugulased. Läksime emaga neile külla.
Hispaania loodus on ilus, seal on palju mägesid. Hispaanlased on sõbralikud, aga paljud ei oska väga hästi inglise keelt. Mulle meeldis väga Barcelona Aquarium, kus oli palju suuri ja väikeseid kalu.
Väga ilus oli ka purskkaevude-muusika. See toimus õhtul kell 9 ja käisime seda koos emaga vaatamas. Täitsa uhke oli muusika ja värviline purskaevu show. Mulle see meeldis.
  Augusti alguses käisin ka Mika kontserdil. Soojenduslaulja oli Lenna. Ta ei ole just parim. Aga Mika oli vahva ja laulab hästi. Ta on ju võimeline laulma kuni 3 ja pool oktaavi. Põnev, et mõned nii hästi saavad laulda.
Käisin ka ujumas palju. Vesi oli soe ja mõnus. Vahest ei tahagi, et talv kätte jõuab. Aga ega talvel ka midagi viga ole. Ühel päeval tahtsin emaga randa minna ujuma, aga kui randa jõudsime, tuli välja, et vesi oli 4 kraadi ja keegi ei ujunud vees. Vesi oli jube külm. Aga koertele meeldis. Ega meil siis päev rikutud ei olnud. Õhtul läksime selle eest hoopis emaga kinno.
                                                               Selline oli minu suvi.

3 comments: